maandag 27 november 2017

Innovatie Webinars KvK: Nieuwe Klanten / Nieuwe Verdienmodellen / Klanttevredenheid

Bron KvK

Innoveren is in ontwikkeling blijven. In dit webinar leert u hoe u data en internet in uw voordeel gebruikt. Wilt u ook nieuwe kansen ontdekken en lessen van experts en andere ondernemers leren? Tijdens dit online event kunt u direct leren, delen en vragen. Zo kunt u direct aan de slag en uw eigen vernieuwingen inzetten. 

We zijn de volgende webinars ingepland:

Nieuwe klanten: 
Bekijk dit webinar live op maandag 27 november. De uitzending start om 20.30 uur en duurt tot 21.30 uur. Aanmelden kan HIER.

Nieuwe verdienmodellen:
Bekijk dit webinar live op dinsdag 28 november. De uitzending start om 20.30 uur en duurt tot 21.30 uur. Aanmelden kan HIER.

Klanttevredenheid:
Bekijk dit webinar live op maandag 4 december. De uitzending start om 20.30 uur en duurt tot 21.30 uur. Aanmelden kan HIER.
Waar gaat het KvK Innovatie Webinar over?
Tijdens dit online event kunt u direct leren, delen en vragen, want innoveren is vooral in ontwikkeling blijven. Leer hoe u data en internet in uw voordeel gebruikt en hoe u nieuwe verdienmodellen ontwikkelt. Zo kunt u optimaal meebewegen met de buitenwereld. Hoe toont u lef en gebruikt u slimme marketing? Antwoorden op uw vragen, informatie van collega-ondernemers en experts en vooral actief aan de slag gaan. Mis deze online innovatie webinars niet.

Bekijk ook de introductie video HIER

NUzakelijk - Duurzaam

Cleantech & MVO related links

Enterprise Europe Network - Automotive

Enterprise Europe Network - Energy

Inspiration quotes

"Het kapitaal van een onderneming wordt niet bepaald door de prachtige produkten of fantastische dienstverlening, het kapitaal van een onderneming wordt bepaalt door de mensen die deze onderneming maken."
(Jan-Willem Koppers, Manager Dell)
'Sometimes when you innovate, you make mistakes. It is best to admit them quickly and get on with improving your other innovations.' – Steve Jobs

'If you work just for money, you’ll never make it, but if you love what you’re doing and you always put the customer first, success will be yours.' – Ray Kroc