vrijdag 4 januari 2013

Matchmaking voor LED technologie in Birmingham op 24 en 25 juni, ontmoet nieuwe zakenpartners

Euro LED Conference in Birmingham op 24 en 25 juni 2013, zijn er bedrijven met interesse voor deelname op zoek naar nieuwe zakenpartners?

Vanuit het Enterprise Europe Network in Birmingham, krijg ik het verzoek om te kijken of er belangstelling is om met Nederlandse bedrijven deel te nemen aan de Euro LED Conference. Vandaar dat ik dit bericht hier plaats.

De beurs wordt gehouden op 24 en 25 juni in Birmingham. Beursgrootte vorig jaar was 2000 bezoekers uit 30 landen, 100 exhibitors en heeft 4 hoofd thema’s zijnde;
- LED systems
- LED engines and Modules
- LED components, drivers, optics, pcb, thermal management
- Testing en standaardisatie

Meer informatie is HIER te vinden.

Vanuit het Enterprise Europe Network is de insteek om partners te vinden voor commerciële en technische samenwerking binnen de EU. Hiervoor worden beurzen en andere bijeenkomsten gebruikt om op basis van profielen en een sociaal avondprogramma nieuwe zakelijke contacten op te doen. Zie ook http://www.enterpriseeuropenetwork.nl

Indien er voldoende belangstelling is, wil ik graag vanuit Nederland met een delegatie bedrijven hier aan deelnemen vanuit de cleantech / Energie en Milieu Technologie. Ik hoor graag of er belangstelling is hiervoor om zo met mijn collega’s in Birmingham verdere afstemming te kunnen doen.

Ik zou het erg prettig vinden als u dit bericht zou willen doorsturen naar andere bedrijven of relaties actief in LED technologie. Graag tot ziens, wellicht in Birmingham

Met vriendelijke groet,

ing. Olaf A.M. ter Haar
Innovation consultant
Syntens / Enterprise Europe Network
Enschede - the Netherlands

Phone: +31.88.444 0064
Fax: +31.88.444 0158
Mobile: +31.6.5162 7373
Mail: oth@syntens.nl / www.olafterhaar.blogspot.com

Cleantech & MVO related links

Enterprise Europe Network - Automotive

Enterprise Europe Network - Energy