dinsdag 8 november 2011

Reduceer arbeidsongevallen met 25% bij u op de werkvloer in een kostenloos programma


Samen veilig werken is een project waarin wordt gestreefd naar verbetering van arbeidsveiligheid binnen het bedrijf en het bedrijfsproces.
In het project wordt gestreeft naar een reductie van 25% arbeidsongevallen in 2012. U kunt als bedrijf kostenloos deelnemen aan dit programma. Dit geldt niet alleen voor bouwplaatsen maar ook voor andere bedrijfstakken.

Mijn collega Harrie Rosink waar ik graag veilig mee samenwerk is binnen Syntens betrokken als adviseur in het project en wil graag in contact komen met bedrijven die deel willen nemen aan dit project uit Overijssel.
Vanuit een inventarisatie en analyse wordt bij u in het bedrijf een actieplan opgesteld om het arbeidsrisico bij u op de werkvloer te verlagen.
Zie voor verdere informatie deze link.
Mocht u vragen hebben of meer willen weten, kunt u mij maar het liefste Harrie Rosink bellen of mailen op hro@syntens.nl. Ik wens u al vast een heel veilig 2012 met goed inzetbaar kundig personeel. Tenslotte neemt het aantal werkende mensen alleen maar af dus daar wil je zuinig op zijn volgens mij.

Cleantech & MVO related links

Enterprise Europe Network - Automotive

Enterprise Europe Network - Energy